lilalilafoto.webblogg.se

2014-12-20
10:43:16

Nein

NEIN!

-Nu har hon tydligen glömt bort hur man loggar in på blogg.se och skriver ett inlägg igen.
-Nej det har jag inte!
-Men varför har du inte bloggat på nästan en vecka då?
-För att jag har varit trött, stressad, inte haft lust och velat hålla på mer med youtube.
 
Jag ber om uräkt för den otroligt dåliga början, men... Hur som helst så vill jag bara be om uräkt för att jag bara inte har/ har haft lust för att blogga. Men det gör nog inte så mycket med tanke på att jag bara har mellan 5 och 10 pers. per dag som kollar på min sjukt dåliga blogg. Men jag ville bara be om uräkt för att jag fotar inte så mycket eftersom teperaturen här i norrland ligger mellan 5 och 15 -°c. Så dom få bilderna jag tar vill jag nog spara till någon kommande bildbombning och nyårsöveraskningen. Så...
 
HEJDÅP!